25 március, 2009

Hódmezővásárhely coursing licenc


Runny második coursing futása Hódmezővásárhelyen, ahol szóló és az első párost futotta.
1 héttel ezelőtt voltunk először coursingezni Kecskeméten, kipróbálni tetszik-e Runnynak, én pedig letudom-e győzni a túlféltésemet.
Mind a két helyszínem remekül éreztük magunkat. - a pályákat biztonságosnak, jól átláthatónak találtam.
Kecskeméten fordulatosabb, izgalmasabb volt a pálya.
Runny nyugodtan, először beöltöztetve várta a szóló kezdetét.(köszönet Petrának )
Megfelelő időben sikerült elengednem, jól rajtolt, végig kiegyensúlyozottan szépen futott, célnál kellő vehemensséggel kapott a nyúlra.
Megkapta saját nyusziját ami nem igazán érdekelte, hisz nem az amit kergetett. :.kicsit lóbálta, de vissza-vissza nézett arra a "másikra"

Szeretem benne, hogy nagyon nyugodtan viselkedik a várakozás alatt, nem hisztizik, tudja, ha itt vagyunk menni fog, nem pazarolja az energiát.
A párosban kicsit izgultam - mivel Csalfával sokat játszanak, futkározásuk hangos (különösen Runny) düncölködésbe megy át.
Semmi gond nem volt, Runnyt csak a nyúl érdekelte.
Gyorsak, fordulékonyak voltak.
Runny edzését csak 3 hete kezdtük el , ahhoz képest remekelt.

A szervezők, lebonyolítok kedvesek, türelmesek, segítőkészek voltak, az időpontokat tartották.

Összességében nekem tetszett, mind a pálya, mind lebonyolítás.u. i.
Hódmezővásárhelyen döbbentem rá - lehet, hogy van egy tehetséges kutyám

































Nincsenek megjegyzések: