30 május, 2011

Székesfehérvár CACIB

Az utolsó kiállításunk után úgy éreztem befejeztük Runnyval a hazai kiállítások látogatását.
Kedves ismerős beszélt rá menjünk  újra, ne hagyjam elveszni az eddig elért eredményeket, próbáljam meg "profi" felvezető segítségét kérni. Hiába van több eredménye az az utolsó fránya CACIB-os CAC nem akart összejönni.
Utolsó nap neveztem Székesfehérvárra.
Megkértük Záhonyi-Ábel Dorkát vezesse fel Runnyt. 
A punyadt tél, langyos tavasz után 2-3 hét volt a felkészülésre.
Étrend váltás, edzések egy agaras barát segítségével meghozták  az eredményt Runny toppon van, talán még soha nem volt ilyen jó formában.
""""Szerencsére feje sem szélesedett az elmúlt félév alatt, mint az előtte 1 évben"""""" -  Osztrák bíró 2009-ben bírálta, akkor 6 kutyából kihozta elsőnek: ...."nagyon szép fej"....., ugyan az a bíró 1 év múlva........"széles fej"......állt a bírálati lapon.

Kiállítás napján hirtelen hideg, esős lett az idő, Nekünk ez szerencse, Runny valami miatt élvezi a szelet, az eső sem okoz neki gondot.
Kiállítás elején Dorka ment vele egy kört - Runnyt elbűvölte........
Sétáltunk,  Runny pihent a kocsiba, nyugodt volt, én izgatott.
Ringbe menetel előtt átadtam Dorkának, piros kabátom miatt elég messziről  észrevehetett Runny, így kénytelen voltam kocsik mögé "bújni" , emiatt sajnos semmit nem láttam.
Jöttek ki a ringből, futottam..."mi lett???"  Dorka intett menjek, ők mennek vissza a CACIB összevetésre.
Azt sem láttam...... csak, miután kijöttek a ringből, Runny nyakában az ezüst zsinór..... 


Runny K.I. CAC. Res CACIB. ezzel befejezte a Magyar CH feltételeit.

Bíró: László István

Köszönöm Dorkának  a szép eredményt.

Nincsenek megjegyzések: